Títol: Visit Planet Earth by Orbitz
Any: 2001
Companyia:
  • Orbitz
Editorial:
  • A Arxiu, Pau Morata Socias.
Idioma: Anglès
Tipus de document: Anuncis.
Número de pàgines: 1
Mides: 40 x 27.5 cm
Descripció inicial: Arxiu, Pau Morata Socías.   /   Publicat a la Revsta Sky Club de Delta Air Lines del juny 2001
Descripció llarga adicional:
  • Reportatge a Hosteltur el 5 de juny 2001 El portal de viatges Orbitz
  • com, fundat per les companyies aèries nord-americanes United, American Airlines, Delta, Northwest Airlines i Continental, juntament amb 23 aerolínies més de posterior incorporació, opera des d'avui a Internet després d'haver ajornat la seva sortida al mercat un any, segons va publicar ahir la revista "Aviation Now"
  • Segons les mateixes fonts, les cinc companyies aèries han invertit 19
  • 626 milions de pessetes (117,9 milions d'euros/100 milions de dòlars) durant l'any passat, incloent-hi els 9
  • 813 milions de pessetes (58,98 milions d'euros/50 milions de dòlars) que es van dedicar a la campanya de promoció del portal
  • Orbitz
  • com "proporciona les tarifes aèries més barates d'Internet, així com avantatges molt competitius en el lloguer de cotxes i reserves d'habitacions d'hotel", segons han explicat fonts de la companyia
  • Així mateix, aquest portal de viatges "utilitza la tecnologia més avançada per trobar les tarifes més adequades a cada client en més de 450 companyies aèries diferents", han assegurat les citades fonts que han afegit que el motor de cerca desenvolupat pel portal és capaç de buscar una tarifa concreta entre més de dos bilions de possibilitats, "en només dos segons"
  • Una altra de les seccions d'Orbitz
  • com és el servei d'alertes al viatger, en què el portal avisa el client dels retards que han patit els vols, l'estat del temps a les destinacions escollides o el canvi de moneda amb una periodicitat de 48 hores i 3 hores abans de la sortida del vol
  • D'altra banda, un informe de la consultora PhoCusWright apunta que Orbitz i els portals competidors Travelocity i Expedia "seran les empreses que dominaran el mercat del turisme 'on-line', un sector en què es preveu un creixement de les vendes del 41,7% entre les xifres obtingudes el 2000 i les estimacions previstes per"
  • Segons la consultora IDC Research, la venda en línia de bitllets d'avió arribarà als 18
  • 000 milions de bitllets el 2004, una xifra molt elevada tenint en compte que el 1999 se'n van fer 5
  • 000, van apuntar
  • D'altra banda, la consultora Jupiter considera que les visites als portals d'aerolínies que venen passatges directament als clients, van augmentar en 10,4 milions el febrer de 2001, un 26,1 per cent més en relació amb el mateix mes de 2000
  • Finalment, aquesta consultora assenyala que el 70 per cent dels ingressos de les d'avió
  • Cada aerolínia abona una mitjana de 1
  • 962 pessetes (11,79 euros/10 dòlars) per passatge venut, afegeixen